|
Obecny czas: 15 Cze 2025, 07:47
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
G360 |
#391903 Wysłany:
30 Sie 2010, 14:06; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Grzegorz
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Katowice Rejestracja: 15 Lip 2009, Posty: 1217 Pomógł: 2
|
Nero84 sorko ale rozwalił mnie twój temat. Brzmi jak jęczenie starej baby - nie obraź się.
1. Uszczelka pod głowicą to coś co może się popsuć. Co prawda 40.000km do dość mało jak na UPG ale może miała jakąś wadę. To że głowica była splanowana to nie żaden sic! tylko porządne podejście serwisu czego efektem jest miedzy innymi poprawna prasa silnika o której mówisz
2. Wymieniony błotnik i drzwi - to też rzadko spotykana sprawa. Zazwyczaj używki są klepane, szpachlowane, wyciągane, wygniatane, polerowane i co tam jeszcze - byle taniej było. A tu masz nowe blachy + nowy lakier. Noż kur... i jeszcze narzekasz. Jeździj i się ciesz że poprzedni właściciel dbał o auto a nie naprawiał na śmietniku żeby tylko tanio było.
Ja miałem to samo w byłym srebrnym punto. Drobna szkoda garażowa, którą naprawiłem z AC w ASO. Autko wyglądało jak nowe. Miałem na to fakturę. Po czym kolo który kupował oczywiście wymierzył, że lakier nie ta grubość, że auto miało przygodę itd itp. Wkur...o mnie to więc w czerwonym punto mam wgniotkę na lewym błotniku i smolę to, nie robie, bo nie warto. Potem przy odsprzedaży przyjdzie malkontent i będzie mi jakimś smolonym miernikiem lakieru wciskał ciemnotę, że auto po wypadku. A tak, to niech sobie sam wgniota robi a na cenie nic nie urwie.
|
|
Góra |
|
 |
|
|
pieta |
#392451 Wysłany:
01 Wrz 2010, 12:55; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
g360 ma racje. Auto z nowa warstwa lakieru traktuje sie u nas podejrzanie az do boli.
Nie chce powtarzac co pisalem w watku 2 pozycje wyzej reminda o jego mk2 w dieslu, ale zgadzam sie calkowicie z toba ze szkoda robic drobnych rzeczy, bo przyjdzie jakis zenon potencjalny kupiec i bedzie wybrzydzal, ze po mega dzwonie, bo jeden element lakierowany
Mam wszystkie kwity na swoje naprawy (ASO only) a handlarze traktowali mnie ze w jakims pol szrotem przyjechalem na sprzedaz.
Jedyna konkrenta oferte zlozyl mi diler fiata ktory za 6500 powiedzial ze moze go wziac od reki.
Jak na auto w nienagannym stanie mechanicznym, co zreszta sami stwierdzili bo bylem u nich na przegladzie letnim, to jednak troche malo.
Dalem wiec sobie spokoj ze sprzedaza, szkoda zdrowia. Najwyzej 1.4 mk2 fl kupie pozniej 
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
STax |
#392453 Wysłany:
01 Wrz 2010, 13:05; Temat postu: |
|
 |
Rabarbar |
 |
Imię: Szczepan
Samochód: Punto I 5d
Silnik: 1.1 8V 55KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: SX
Województwo: opolskie [O]
Miejscowość: Kotlarnia/Opole Rejestracja: 14 Cze 2007, Posty: 24013 Pomógł: 128
|
pieta napisał(a): Nie chce powtarzac co pisalem w watku 2 pozycje wyzej reminda o jego mk2 w dieslu, ale zgadzam sie calkowicie z toba ze szkoda robic drobnych rzeczy, bo przyjdzie jakis zenon potencjalny kupiec i bedzie wybrzydzal, ze po mega dzwonie, bo jeden element lakierowany
Dokładnie, z tego powodu ja nie malowałem drzwi, które mi ktoś porysował kluczem, bo potem przy ewentualnej sprzedaży ktoś będzie twierdził że bity.
_________________ http://staxomoto.blogspot.com <= ZAPRASZAM - ostatni update 16.02.16 http://stax.motoblogi.pl/ http://www.facebook.com/staxomoto <= Lubię to! 
obecnie: http://fiatpunto.com.pl/topic1866.html Punto 55sx '97 "Pershing" 662A Grigio Ducale SM.MET 82KM & 110Nm Saab 9-3 2.0t 150KM 240Nm 01' Skoda Octavia 1.2 TSI 110KM 175Nm 17'
było: Peugeot 605 3.0 V6 167KM 235Nm 94' BMW 323i Touring 170KM 250Nm 96' Opel Astra GSI 2.0 150km 196Nm 92' BMW 323i sedan 181KM 250Nm 96' Skoda 120L 52KM 82Nm 89'
|
|
Góra |
|
 |
Nero84 |
#392571 Wysłany:
01 Wrz 2010, 20:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 30 Sty 2008, Posty: 113
|
nie no spoko, może troche przesadziłem z tematem, dzieki za wszystkie odpowiedzi. Moja "wrażliwość" chyba wynika z tego ze słowo UPG jakoś bardzo źle mi sie kojarzy z poprzednim autem 
|
|
Góra |
|
 |
greg505 |
#392587 Wysłany:
01 Wrz 2010, 21:08; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Inny
Silnik: Inny
Paliwo: ON
Województwo: małopolskie [K]
Miejscowość: Kraków Rejestracja: 07 Sie 2008, Posty: 4521 Pomógł: 42
|
STax napisał(a): Dokładnie, z tego powodu ja nie malowałem drzwi, które mi ktoś porysował kluczem, bo potem przy ewentualnej sprzedaży ktoś będzie twierdził że bity.
wlasnie z tego powodu, przez 6 lat, nie wymienilem peknietej, przedniej szyby
_________________ bylo Punto2, jest: Grande & Clio2 ph3, oba robia kle kle kle
|
|
Góra |
|
 |
lakikwap |
#392595 Wysłany:
01 Wrz 2010, 21:18; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Rejestracja: 27 Sie 2008, Posty: 5176 Pomógł: 1
|
a nie lepiej foto przed i po zrobić... ja bym nie wytrzymał z porysowanym lakierem..
|
|
Góra |
|
 |
RafaelSaures |
#393758 Wysłany:
06 Wrz 2010, 17:17; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Imię: Rafał
Samochód: Punto II 3d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Sound
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: Toszek - Śląske Rejestracja: 09 Maj 2010, Posty: 632
|
e tam się martwisz... ja nie dawno zobaczyłem w karcie pojazdu że mój był w szkole jazdy  i kuku też miał z przodu bo szyba była wymieniona i maska lakierowana. Widocznie ktoś się uczył i przyfasolił
Ale ważne że wszystko jest ok 
_________________
 Zapraszam do mojego projektu HHO Projekt mojej bramy garażowej Instalacja BRC Sequent 24
|
|
Góra |
|
 |
Nero84 |
#396127 Wysłany:
15 Wrz 2010, 20:39; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
Miejscowość: Poznań Rejestracja: 30 Sty 2008, Posty: 113
|
Wczoraj mojemu puntolotowi zafundowałem porządną kosmetykę
Dostał profesjonalną konserwację podwozia + czary mary z zawieszeniem
Od razu polecę tutaj miejsce do którego się udałem. ASO Nagórscy Wiry k Poznania. Nie nie Panowie, już wiem co wam sie w głowach kręci - idiota oddał auto do ASO... jezeli ktoś tam był chociaz raz to wie ze nie jest to zwykłe ASO... Składam tutaj podziękowania dla Pana Piotra Nagórskiego.
Zapodał mi profesjonalną konserwację, ten człowiek to znawca i fan wszelkich aut fiatowskich i alfy romeo. Sam mogłem podjechać na drugi dzień zobaczyć jak pracuje, pokazał mi autko od spodu jak wygląda podwozie po przeczyszczeniu ( i rzeczywiscie syfu było co niemiara), co gdzie czym bedzie robił - to jest szef oraz pracownik w jednym! pomaga, dogląda... Na dodatek nie podobało mu się jak pracuje moje zawieszenie  powiedziałem mu ze przeciez wahacze ok, amory wymnienione i w ogóle ostatnio było sprawdzane. Jemu coś nie pasuje i musi zobaczyć. Zobaczył, coś porobił i rzeczywiscie jak wyjechałem zawieszenie pracuje o niebo ciszej!!... co zrobił niewiem, powiedział na koniec tylko ze "on wkłada serce w kazde auto"
Powiem wam szczerze że jestem w szoku, wybrałem się tam po bardzo pozytywnych opiniach tego ASO w necie i rzeczywiście, tam ludzie przyjeżdzają z całej Polski!. Jeżeli odpowiednio długo zabawicie w serwisie Pan Piotrek pokaże wam także kolekcję aut z dawnych lat a jest co oglądać  , wkrótce planuje otworzyć coś ala muzeum.
Na koniec za konserwację zapłaciłem 500 zł (łącznie z profilami zamkniętymi i nadkolami), fakt przez 3 dni był cały czas na tapecie i każdego dnia było coś przy nim robione (sam doglądałem bo akurat po przeprowadzce do wir mam żabi skok z komornik)
Teraz z chęcią bym się położył w kanale i podziwiał auto od spodu
Naprawde jestem mile zaskoczony całą tą otoczką i przede wszystkim porządnie wykonaną robotą.
Aha - 3dni bez puntolota to cała wieczność
aa i jeszcze jedno, miałem odłożone w portfelu 500 zł ale w miedzy czasie gdzies zawitałem do sklepu i zapomniałem, przy płaceniu zorientowałem się że mam 460 zł i troche głupio mi było, mowie to podjade do bankomatu i wypłace reszte. Nie, my już kończymy (była 17 jak odbierałem auto) niech Pan jutro podrzuci te 40 zł... powiem wam ze nigdy nie miałem takiej sytuacji ale chyba rzadko która firma by tak sobie pusciła na słowo kogoś winnego 40 zł... szok.
|
|
Góra |
|
 |
pieta |
#397413 Wysłany:
23 Gru 2010, 23:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
nero84
a co dokladnie bylo robione w zawieszeniu. Praca w moim tez sie nie podoba, bylm w SKp mowia ze wszystko ok, w ASO fiata tak samo, luzow nie ma, amory super sprawne (bo wymienione  ) Moj mechanior mowi ze tez wszystko ok i szkoda pieniedzy wymieniac wszystko jak leci, zreszta to fiat wiec co wymagac jego zdaniem  a mi i tak cos nie pasuje.
Widac jestem przewrazliwiony
P.S do poznania nie pojade, za daleko [ Dodano: 23 Gru 2010 22:49 ]hej,
podbije watek o upg. Byelm dzisiaj u mechaniora przy okazji bo moja druga polowka zglosila ze jej zdaniem za wysoko reczny lapie. Niby sie moge z tym zgodzic ze linki moga byc do regulacji, ale nie o to mi chodzi.
Zaintrygowala mnie jedna rzecz, otuz ubywa mi plynu chlodniczego. 4 tygodnie temu byl dolany do poziomu max a teraz jest znowu w polowie.
Slnik nigdy nie byl przegrzany, wyciekow nie ma z ukladu chlodniczego, oleju tez nie ubywa.
Zastanawiam sie czy to upg jednak nie jest  Spaliny lekko biale ale przeciez zima jest wiec trudno wyczuc...
Jakies pomysly
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#424374 Wysłany:
24 Gru 2010, 00:30; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
pieta szukaj masełka/majonezu (kieleckiego  ) na bagnecie i pod korkiem. niech ktos Ci auto gazuje a Ty w tym czasie zanurkuj pod mache i obserwuj czy nie robia sie bomble powietrza w zbiorniku płynu.
ja mam gorszy problem bo drugie wozidło do pracy jakim jest/ było seicento zaliczył dzwona... zderzak, lampy. lewy blotnik, pas przedni + dolne belka pasa przedniego i chlodnica do wymiany. najlepsze ze nie jestem do konca przekonany czy jest sens seja reanimowac bo bez płynu chodził jeszcze ok 20min  , biedak tak sie spocił ze smiegiełko sobie właczał, ale jak chlodnica dupnieta to wiadomo z jakim skutkiem. obawiam sie o głowice.....
_________________ Było Punto II 1.9 DS 2001 topic9241.html Bylo Punto Classic 2010 topic24657.html Jest Punto EVO 2010 topic47874.html
|
|
Góra |
|
 |
pieta |
#424378 Wysłany:
24 Gru 2010, 00:49; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto II 5d
Silnik: 1.2 8V 60KM
Paliwo: Benzyna
Wersja: Dynamic
Województwo: mazowieckie [W]
Miejscowość: bialystok(coraz rzadziej) warszawa(przewaznie) Rejestracja: 26 Mar 2007, Posty: 1616 Pomógł: 3
|
639
wlasnie bagnet olejowy bez objawow, wszystko cacy. wyciekow zadnych bo dzisiaj kropa konkretnie ogladalem
Z gazowaniem jeszcze sprawdze. Czytalem we wczesniejszych watkach ze upg moze byc tylko na plynie i nie ma refuly przy jakim przebiegu
Btw szkoda seja ale obawiam sie ze do kasacji, chyba ze to rocznik 2010 
_________________ byl punto II dynamic 1.2 (8V) 2002 czerwony bo najszybszy  topic18886.html
|
|
Góra |
|
 |
639 |
#425803 Wysłany:
28 Gru 2010, 22:10; Temat postu: |
|
 |
Puntoświr |
 |
Samochód: Punto Evo 5d
Silnik: 1.4 8V 77KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Wersja: Dynamic
Województwo: śląskie [S]
Miejscowość: PL -SB / NL-Rott Rejestracja: 07 Lip 2008, Posty: 1416
|
|
Góra |
|
 |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum Nie możesz dodawać załączników na tym forum
|
|