Forum Fiat Punto Strona Główna  
  Galeria  •  Linki  •  FAQ  •  Szukaj  •  Rangi  •  Ekipa  •  Użytkownicy  •  Grupy  •   Download 
  Rejestracja  •  Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Regulamin!  •  Zaloguj

Google

Lakierowanie klapy tylnej - jak się do tego zabrać Zobacz następny temat
Zobacz poprzedni temat
Napisz nowy tematOdpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
devon58
Sympatyk kropek

Ostrzeżenia: 0/3
Dni na forum: 213
Tematy: 1

Post #147390 Wysłany: 20 Lip 2008 15:26 Zacytuj zaznaczoneOdpowiedz z cytatemPowrót do góry

Witam, chciałbym się was poradzić odnośnie malowania górnego odcinka tylniej klapy.

Wiem ze najlepiej oddac do lakiernika ale za bardzo nie mam teraz funduszy a czeka mnie jeszcze malowanie calej maski. Jestem laikiem jeśli chodzi o lakierowanie auta ale chciałbym sprobowac bo gorzej chyba nie bedzie Wink

Zamieszczam zdjęcia ale wyglada to tak jakby osoba która malowala ta klape za wczesnie albo moze za pozno polozyla klar.

Image

Image

Image

Pytanie jak to teraz zrobic zeby jakos to wygladalo, dodam ze lakier mam zamowiony w mieszalni i jutro odbieram. (element nie ma sladu rdzy).

Pozdrawiam.
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Grandziak
Przyjaciel

Linki sponsorowane
Fiat Auto Poland S.A. | Fiat Punto | Fiat Bravo | Fiat 500
Denerwują Cię reklamy? Dowiedz się jak je wyłączyć!
Thomas
Monkey Mod

Imię: Tomasz
Dni na forum: 633
Tematy: 17

Post #147400 Wysłany: 20 Lip 2008 15:33 Zacytuj zaznaczoneOdpowiedz z cytatemPowrót do góry

ja bym sciagnal ta uszczelke od szyny a najlepiej ( bo szyba ta nie jest klejona) wyjal cala szybe i wtedy malowal .... poza tym drobny papier scierny i pojechal ze starym lakierem usuwajac go Smile na mokro ladnie powinno isc .... pozniej oczywiscie odtluszczenie powierzchni...

Image
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
devon58
Sympatyk kropek