| Autor |
Wiadomość |
devon58
Sympatyk kropek
Ostrzeżenia: 0/3
Dni na forum: 213
Tematy: 1
|
Witam, chciałbym się was poradzić odnośnie malowania górnego odcinka tylniej klapy.
Wiem ze najlepiej oddac do lakiernika ale za bardzo nie mam teraz funduszy a czeka mnie jeszcze malowanie calej maski. Jestem laikiem jeśli chodzi o lakierowanie auta ale chciałbym sprobowac bo gorzej chyba nie bedzie
Zamieszczam zdjęcia ale wyglada to tak jakby osoba która malowala ta klape za wczesnie albo moze za pozno polozyla klar.
Pytanie jak to teraz zrobic zeby jakos to wygladalo, dodam ze lakier mam zamowiony w mieszalni i jutro odbieram. (element nie ma sladu rdzy).
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
 |
Grandziak
Przyjaciel
|
|
|
Denerwują Cię reklamy? Dowiedz się jak je wyłączyć! |
 |
Thomas
Monkey Mod

Imię: Tomasz
Dni na forum: 633
Tematy: 17 Skąd: Ustka/Gdańsk
|
ja bym sciagnal ta uszczelke od szyny a najlepiej ( bo szyba ta nie jest klejona) wyjal cala szybe i wtedy malowal .... poza tym drobny papier scierny i pojechal ze starym lakierem usuwajac go na mokro ladnie powinno isc .... pozniej oczywiscie odtluszczenie powierzchni... |
_________________ .:Trance is a natural drug that will heal us all:.
Fiat Punto 1.1 '97 Green Butterfly <-- Klik
 |
|
|
|
 |
devon58
Sympatyk kropek
|
Ok to sciagne papierkiem wodnym stary lakier i potem odtłuścić benzyna ekstrakcyjną...co dalej na to....poprosiłbym ewentualnie o jakieś konkretne nazwy środków bo sposobów naczytałem się różnych |
|
|
|
|
 |
cuspis
Puntoświr

Imię: paweł
Dni na forum: 520
Tematy: 14 Skąd: szczecin
|
| Thomas napisał: |
| ja bym sciagnal ta uszczelke od szyny a najlepiej ( bo szyba ta nie jest klejona) wyjal cala szybe |
tak pzry okazji to jak wyjąc tylną szybę, bo mam pod uszczelką trochę rdzy i chciałbym to jakoś zabezpieczyć |
_________________ Punto mk1 sx 1.7 TD 1994 r
http://www.sieczka.com.pl/punto (obsługa i naprawa, książka serwisowa, wymiany, dane techniczne)
 |
|
|
|
 |
devon58
Sympatyk kropek
|